A busz más volt. Nem éreztem azt a magabiztosságot, szerettem volna megérteni a filozófiáját.
Tudom, munkásautó. De akkor is, a gumicsizma is reneszánszát éli és divatcikk lett belőle.
Ami a párizsi kifutókon a haute couture, az iparművészetben a Vaszilij szék Breuer Marcelltől,
az nekem a közutakon ezekben a járművekben nyilvánul meg. A Transporter a 45 utáni Németország szülötte, kiérződik a formavilágán az igény. Hogy mire? Ezt én nem tudom pontosan megfogalmazni, de azóta, illetve ma ilyen már nem születik.
Akkoriban a franciák is készítettek egy kishaszonjárművet, na az keményebb a Transporternél, de szerintem inkább De Gaulle tábornok provokációja volt Citroen HY néven.
A franciák kisbusza így nézett ki:
Első ránézésre érthető miért lett közkedveltebb a barátságos kinézetű "emberarcú" T1, a HY-hoz képest.
Mára a franciák inkább Sarkozynével provokálnak, az amerikaiak meg H1-el, és nem otthon, hanem a közelkeleten. Bár ez is lassan történlemmé válik, mármint közlekedési szempontból, ugyanis a General Motors bejelentette, befejezi a Hummer gyártását gazdasági okokra hivatkozva. Kár érte, pedig annyira csúnya volt...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.