2010. március 25., csütörtök

Film

(Tarantino ihlette fotó repülővel, dinosárga bogárral, kofferrel)

Akit érdekel, bizonyára észrevette, hogy Tarantino a filmjeihez előszeretettel használ régi VW-ket. És tudtátok, hogy eredeti motorhanggal készíti a felvételeket? Amikor erről olvastam rákerestem a tecsőn a Jackie Brown azon jelenetére mikor De Niro Samuel L. Jacksonnal hasít a kisbusszal miután lelőtte Bridget Fonda-t. Kétszer.

Na a lényeg, hogy tényleg boxerhangja van, és a Kill Bill-ben a Karmann Ghia-nak is... Emelem kalapom ezért az apró részletért, nekem igenis számít, de valószínűleg nem vagyok vele egyedül, mert Tarantino biztos nem az én kedvemért szöszölt ezzel ennyit.

Szóval a filmgyártásban ikonszerűen alkalmaznak jellegzetes tárgyakat, épületeket a stílushatás és a hitelesség kedvéért. Így a járműveknél gyakran esik a választás a bogárra és a buszra ha az adott szitzuációban nyomatékosítani kell a mondanivalót.


A Roninban a gonoszok fekete T2b-vel közlekedtek bandába verődve, de még a Született Feleségek egyik epizódjában is feltűnt egy kempingbusz, Tery Hatcher ideiglenes lakhelyeként, hogy csak az ismert produkciókat említsem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.